neděle 11. září 2016

Tři dny

Byla jsem na Moravě tři dny, ale přišlo mi to jako týden.
Začaly se mi zase zdát sny, hezké sny, což mi vážně chybělo.
Zase jsem si zajezdila na penny. Přivstala jsem si na východ slunce, jela bosa po dlouhé rovné silnici přímo proti vycházejícímu slunci a vykoupala se v řece. Jela jsem bosa poprvé, ale bylo to hrozně fajn, člověk se cítí ještě víc volný.
Dostala jsem podzimní náladu, trhala jsem spoustu květin, nasbírala barevné listy a zase si zkrášlila vnitřek deníku. Dokonce i lístkem trávy a chráněnou plavuní :D 
Jedla jsem hrozně moc jídla, oproti tomu, kolik sním doma. Vidim to tak na veganskej tejden a cvičení, protože tolik jídla.. :D Ale bylo to moc dobrý jídlo.
Mam pocit, jako bych to řekla už před rokem, ale.. Je hrozně hezký, když někdo bere na vědomí, že jsem vegetarián a udělá mi zvláštní jídlo. Vážně.
A potkala jsem krásného blonďáka.
Hrozně hezký víkend.









Žádné komentáře:

Okomentovat