čtvrtek 15. září 2016

Jsem jiná?

Bylo by tak krásný žít v jejím světě..
Ne její život, svůj život v jejím světě.
Vlnité vlasy, barevné oblečení a příroda.

"Já ti nevim, mně to nevadí, mně se líbí, že se tam naučim něco novýho."
Udivilo mě, že jsem něco takovýho řekla
Že jsem to myslela vážně
Vyrostla jsem

To, že si už půl roku pouštim k psaní Toma Odella a pak to tak nějak plynule přejde k Not strong enough a Three days grace..
Asi si vždycky potřebuju postěžovat?

Proč všechno, co píšu, zní tak depresivně?
Vyčítavě?
Jako bych nepřemejšlela o ničem jinym?
Upřímě, já nad tim nepřemejšlim vubec, jen to tak vždycky vyzní..
Nebo ne?
But I still don't miss you yet
Dá se říct, že jsem nikdy nebyla společenštější a spokojenější se svym životem.
Zvláštní?

Když poslouchám rock neznamená to, že mam blbou náladu.



Nerozumim tomu, proč miluju barevný hippie oblečení, ale zároveň se chci čas od času oblíkat i nějak takhle..
Jaká teda vlastně jsem?

Upletu si rukavice

Žádné komentáře:

Okomentovat