středa 7. září 2016

Autismus

řekni, že sis vzala drogy a odešla jsi do pohádky
...
řekni, že ten kluk, se kterým tě potkávám, je tvůj autistický bratr, co neumí být sám

Houpačka
Nahoru, dolů, spadnu, vstanu, dolů nahoru..
Proč už zas?

Připadám si hezká?
Zešílela jsem?

Prý jsem rebel
Prý jsem skřítek
Prý jsem hezká
Jsem všechny ty věci, ze kterých si dělám srandu, viď?
Ale vždyť já vím..
Miluju to

Modrá je dobrá, blue is good, to není ono
Žlutá je všechno, žlutá je štestí
Elise?

Jednou tomu nebude nikdo rozumět

Jak ticho před bouří, zlá jsi i nevinná

Chci spoustu dalších fesťáků, tančení s random lidma, pití grepového piva a kašlání na tebe
Normálně člověk nemůže jít a zpívat si a poskakovat, tam prostě.... Aaaaaaaaa
Ale nojo já vim, všichni to známe, jsem zas objevila Ameriku


Žádné komentáře:

Okomentovat