neděle 7. srpna 2016

Žůžová

Řikala jsem, že já ještě vůbec nejsem dospělá, neumim se chovat dospěle.. Asi.. A děsilo mě to..
Ale.... :D
Kdyż se tak koukám na svého šestadvacetiletého kamaráda, který asi nikdy nedospěje.. Pohoda :D

Jedna kamarádka smaží palačinky se špenátem, s druhou skáčete na trampolíně.. Ujídání švestek, blum, kanadských borůvek, rybízu..
Ach :3
Čekám, kdy to štěstí skončí..

Upeču jim další veganský muffiny a zase spolu pojedeme jako velká veselá hippie rodinka ^^
Aaaaaaaaaaaaaa♥

Řekla bych, že čokoládový Devilky jsou mnohem návykovější, jsou sladký :3
Růžový byly celkem zklamání..
Nebyly sladký :'(
Ale byla jsem jak malá růžová princeznička - bílý kraťásky s kytičkama a krajkou, růžové tílko, růžová cigareta..
Brutus, jak bychom se shodli s bratrem :D

Kde je můj bratr?!

Žádné komentáře:

Okomentovat