pondělí 6. června 2016

Tobě..

Znáte takový to odhodlání, že zítřek bude jiný? Že zítra budete lepší? Hezčí? Barevnější? Veselejší?

Je ve mně neskutečně moc lásky, akorát to ventiluju špatnym směrem.. A špatnym způsobem.. Vyznávám lásku, ale špatnym způsobem..
Jsem neskutečně citlivá a nedůvěřivá.. A když si někdo získá aspoň špetku důvěry, nepustím ho..

Vidím sama sebe úplně jinak, než mě vidí ostatní.. Představuju si, jak se budu chovat.. Ale i přesto, že se pak tak cítím, nechovám se tak..
Chodila bych bosa a tančila a točila se.. Cítím se přesně tak, jak vidím sama sebe ve svých představách.. Avšak ve skutečnosti vypadám smutně a unaveně..
A je jen málo lidí, před kterými jsem taková, jako v představách..
Existuju dvakrát.. Ve svých představách a ve skutečném světě..

Věř mi, že na tebe už jsem si zvykla na tolik, že bych byla přesně taková, jaká doopravdy jsem.. Byla bych veselá a smála se.. Dívala bych se na tebe tím pohledem a ty by sis zase stěžovala, že tě balím.. Je to tak.. Ale já se takhle dívám ráda.. A i na jiné lidi.. Ale to mi neměj za zlé..
...
Nemyslela jsem to tak, že potřebuju náhradu za tebe.. Nechci žádnou náhradu, nechci nikoho jinýho.. Je to zvláštní.. Ale svým způsobem mi ty pohledy chybí.. A ona se na mě usmívá.. A já mam zase pro jednou pocit, že nejsem ta hračka já.. Ale že tentokrát si hraju já.. A kdysi jsem ten pocit měla i u tebe.. Když s tebou můj pohled něco dělal.. 

Teď jenom koukám kamsi do prázdna a snažím se dělat, že tě nevnímám.. Že se za tebou neotáčím po tom, co se ty ke mně otočíš zády.. Vím, že by ti to vadilo..
Jo já vím, že nevím.. Ale jsem si v těch věcech pořád nejistá..

"Ale stejně to s ní musí něco dělat.. Ty s ní musíš něco dělat.."
Kéž bych to věděla
Ale jsem za to všechno neskutečně vděčná.. A vím, že to tak nevypadá.. Ale opravdu..
Nezasloužim si tě

They asked me for drugs, so I told them about your smile..
Tohle je krásný.. Přesně takhle to funguje.. Víš?


Žádné komentáře:

Okomentovat