pátek 13. května 2016

Má nová hlava

Zajímalo by mě, zda nás (nebo aspoň mě) začalo hippie a barvy a tak různě zajímat až teď kvůli jaru.. Nebo jestli je v tom něco jinýho.. A jestli to tak je jen u nás..
Neměla bych o nás mluvit v množnym čísle..
Žádný my není

Nevim čim to, ale děsně jsem se zamilovala do barev, květin, hippie, indiánských věcí..
A focení..
Děsně moc
A zajímalo by mě, jestli to na mně někdo pozná, jestli si toho rozdílu v mý hlavě všiml taky někdo jinej, než jen já..
Ale je to moc hezkej rozdíl :3

Nedokážu si představit, že prostě pujdu na brigádu.. A bude mě to bavit.. Protože by mě to mělo bavit.. To bude něco neskutečnýho.. Ten pocit, když vás vaše práce baví, je prostě.... :3

Jaro je víceméně děsně krásný období..
Ne?

Černá už mě tolik nebere.. A ty divný smutný věci taky ne..

Chtěla bych ti to už konečně říct, ale nejde to, zabila bys mě..

Mam chuť to tu vymalovat a pomalovat zdi spoustou barevnejch znaků :3

"Hippíci zasraný :D"
Co máš za problém vole?
Chceš zemřít, že?! >:(
Kill you :3

Když už si něco oblíbim, tak si za tim děsně stojim a děsně si to bránim..
Ale to je dobře, ne?





Žádné komentáře:

Okomentovat