úterý 12. dubna 2016

The edge

Uděláme protipuleckou demonstraci.. Její název absolutně nebude odpovídat účelu.. Ale takhle věci fungují.. Že?

Opij mě a bude to fajn na jeden večer
Zabij mě a bude to fajn do konce života
Ne, nemam sebevražedný sklony
Nikdy

Máš strašne hezký přirovnání

Ne nadarmo se to jmenuje The Nights

Balim já jeho nebo on mě?

Svleču se, až najdu tričko

"Nemá židovský předky?"
"Co já vim? Copak se jí na to můžu zeptat?"

První letošní okno
Kdyby dnešek nebyl tak na hovno, tak by tohle byl docela pěknej večer
Je v tom neskutečná volnost

Vubec to nebereš přes sklep pro chlast, vubec..

Vystoupila z auta, pozvedla oči k oné omšelé budově.. Hlavou jí proběhla myšlenka o smyslu života.. Přetáhla si přes hlavu kapucu a rychle přeběhla silnici..

Žádné komentáře:

Okomentovat