středa 27. dubna 2016

Submisivní

Vážně se hádaj o tom, zda spolu budou mít děti?

Vážně s nim nic nemáš jo? 
To, že spolu nespíte neznamená, že je konec..
"Ty žárlíš?"
Děsně moc

Proč se na něj dívam, když kluka prostě nechci..
A proč mam pocit, že se dívá on na mě..
Proč jsem paranoidní?

Poslouchám ABBU a nedokážu se přimět k učení..
Protože vim, že se stejně všechno posere..

"Je s ní všechno v pohodě?"
"Co já vim.. Ono to někdy bylo v pohodě?"
"A je to aspoň dobrý?"
Dobrý by to bylo, kdybych s ní chodila, víš.. pomyslela jsem si..

Mluvim pořád dokola o tom samym..

Albínoidní typ

"Kdybych byla kluk, líbil by se mi tvuj zadek"
A k čemu by mi ten kluk byl?

Je to krásné, jenom ty to nevidíš..
Nebo spíš nechceš vidět..
A druhejm závidíš a v očích kapky slaný vody.....




Žádné komentáře:

Okomentovat