středa 6. dubna 2016

Colorful day

Byla moc hezká

"Řeknu ti německej vtip, chceš?"
"Ne"
"Herr Meyer geht.."

A hádejte co?
Tom Odell

Hezký upravený blondýnky o mě nezavadí pohledem
A já o ně taky ne
I když..

Metaxa je prej pro ženský

Proč odsud nemůže vypadnout a jednou provždy držet hubu?

Může se člověk zamilovat do vlastních dreadů?

Prej se chovala uplně stejně umíněně jako já.. ♥
Co v tom je?
Co v tom sakra je?
A proč jsou všichni na kluky..

"Máš díru mezi nohama.."

Zdálo se mi, že jsem s nima nakupovala.. Lítali jsme po obchodě jako blázni a brali si cokoli jsme chtěli.. A vzala jsem si nějakej cider a malý roztomilý růžový víno a nadávala jsem si, že to jsem si přece slíbila až na narozky.. A byla tam spousta lidí s dreadama a já jim je pořád chválila..

"Co máš dnes večer v plánu?"
"Nákup ponožek.."



Žádné komentáře:

Okomentovat