neděle 27. března 2016

Fufe..

Už to začíná být posedlost
Nechci psát negativní články
Líbí se mi označení článek

Jak tohle může vědět?
Jak tohle mohla vědět?

Už jen tři dny..

Mám tě ráda
Jasně že bych ti to mohla normálně říct
Některý věci jsou tak neskutečně složitý
Ale proč mě nevnímáš?

Nesnažte se sníst Vánoce sakra!
Ne, nemyslela jsem Velikonoce..

Co je to za stav, kdy jste pro někoho neskutečně smutní a pro sebe v podstatě šťastní?
A co je to za stav, kdy ani nedokážete své pocity dost dobře vyjádřit slovy..?

Proč mlčíš?
Proč nic neříkáš?
To ticho mi rve uši..

Klikám na tu malou barevnou bublinu pořád dokola.. A nic..

Zase mám ten pocit, že objetí všechno vyřeší
Jenže takhle svět nefunguje

Prej žiju minulostí
A nejsem holka
Jsem.. 
Žejo?

Kolik lidí by dalo 61 milionů dolarů za let do vesmíru?
Kolik lidí by dalo 61 milionů dolarů za let do vesmíru pro někoho jiného?
A o tom to celý je..
Čim to je?

Co jsem udělala?
Nebuď smutná

Musim si přát, abys byla šťastná, viď?
Nesmim si přát, abys nebyla smutná..
Přitahovala bych smutek..
Pochopila jsem to..

Mám tu mrtvou společnost

Bambi si dá zeleninovej vývar




Žádné komentáře:

Okomentovat