sobota 13. února 2016

Vlastne uz zitrek..

Vecer pres mobil
Dva tydny nepisu a pak v jeden den dva clanky.. Klasika u me..
Do ni, paneboze do ni!!
Asi.. Chci umrit.. Chci umrit..
Celej rok si nekdo pohrava s moji hlavou a naladama a myslenkama.. Pak mi rekne, ze to bylo vsechno jedna velka lez.. A pak ze ne..
Je to neskutecnej pocit si to vsechno cist.. Jeji blog..
10. prosinec.. Probuh tou dobou jsem jeste nad nicim takovym ani neuvazovala! V tu dobu jsem nemela ani poneti, ze by neco.. Pamatuju si, ze vsechno zacalo az nekdy pred pololetnim vysvedcenim..
Ale evidentne to zacalo mnohem driv..
A dneska jsem si znovu tolikrat uvedomila, jak jsem casto slepa..
Naivni..
Naivni a presto mocna..
Jeji slova me desi..
Je to vsechno tak zvlastni.. Citim se.. Nedokazu popsat to, jak se citim.. Naprosto nepopsatelny pocit.. Nedokazu ani dost dobre rozeznat, jestli je to dobry nebo spatny pocit..
Ale ve vysledku je to preci jedno ne..
Neco ve smyslu ze recept na vyreseni naseho vztahu.. Nevim..
Neco jako jsem vzdycky rikala ja..
Nevim co to je, ale nechci to resit, je to jak to je a presne takhle se mi to libi..
Bylo to tak vzdycky..
Nikdy jsme nevedely, co to je..
Proste to bylo neco..
Nevim, co je to za vztah, ale..
Porad nevim.. Ale co na tom zalezi..
Jen jsem netusila, ze i ja jsem mela takovou.. Moc.. Ze ja nebyla jedina, ktera z toho byvala mimo..
A je neskutecny, ze to vsechno chapala..
Predstirana lhostejnost..
Neustale je tu jen predstirana lhostejnost z moji strany a lhostejnost ze strany jeji..
Ale nojono..
Stejne jsi super kamo..


A vlastne to nejsou dva clanky za den.. Uz je novej den.. 0:)
Dopisu to a jdu si celej ten blog precist znova..

Žádné komentáře:

Okomentovat