sobota 13. února 2016

Cynismus

"Kuř!"
Tma, koleje a železný žebřík vedoucí do nebe..
Skočím
Motání hlavy ze šlukování vanilkového kouře..
Dotýkám se špičkou jazyka rtů s nadějí, že ucítím sladkou chuť filtru
Marně
Čtu si onen blog stále znovu a znovu
Hledám zmínky o mně
Motá se mi srdce
Naivita
Cynismus
V hlavě mi neustále problikávají ony dvě krátké věty
I dvě věty vám dokážou změnit celý život
"Zní to, jako by ti celou dobu vlastně lhala"
Nikdo nepochopil smysl celého toho rozhovoru
Karolína..
Proč já jí to toleruju?
Jsem hodná
Jsem tak hodná, až si připadám hloupě
Naivita
Někdy jsem až přehnaně hodná, jenže já už nedokážu být zlá
Nechci
Nesmím
Nedokážu to
Nechala jsem spadnout tu vysokou černou zeď, která za těch pár měsíců vyrostla velmi vysoko
A teď tam není
Nedovolila mi vzpomínat na věci..
Věci
Teď na ně vzpomínám
Jsem hodná.. Naivní.. Naivní malá holka..
Motá se mi hlava a srdce
To to kouření
(Heh, jistě, kouření..)
Zabte mne..†



Žádné komentáře:

Okomentovat