sobota 23. ledna 2016

Zapomenutý kluk a obrázek roku

Ulila jsem se ze školy (no ty jsi ale rebel -.-).. Důvod naprosto jednoduchý - nechtěla jsem nikoho z těch lidí vidět :D A vzhledem k tomu, že jsem jako šílenej šprt, či co, chyběla za celej ten půlrok jen dvě hodiny.. Tak mi to už asi nějak začínalo lízt na mozek.. Všeho moc škodí.. :D A ten jeden den mi prospěl, jeden by tomu nevěřil..
Založila jsem si Vinted a celé dopoledne strávila focením a ořezáváním fotek oblečení..
Rozčesala jsem si dready..Úplně všechny.. Ale sakra :D Nikdy nikomu nebudu schopná vysvětlit důvod.. Prostě to vždycky po čase udělám.. A je to fajn.. Mam neskutečně dlouhý vlasy :3 :D A teď mi to tak vyhovuje.. Zajímalo by mě, jak dlouho mi to zase vydrží :D O:)
Dívala jsem se na TheMadKyo.. Nějak jsem hrozně moc přemýšlela.. O všem, absolutně o všem..A došla jsem k závěru, že..
Snažit se zapomínat a být naštvaná je zaprvý blbost.. A zadruhý stejně naprosto zbytečný.. Nerozumim tomu, ale když jsem si tohle uvědomila, strašně moc se mi ulevilo.. Když jsem si řekla, že to prostě je jak to je.. A že to zase jednou bude dobrý, jen se občas nějaká ta pauza hodí.. A že je to takhle správně.. A že už vlastně nejsem naštvaná.. Bejt naštvaná a snažit se bejt naštvaná.. Oboje je vyčerpávající..
Každopádně je mi z nevysvětlitelných důvodů po tomhle zjištění mnohem líp..
Zase jsem se asi třikrát podívala na Muže, kteří nenávidí ženy.. Já prostě když najdu nějakej film, co se mi líbí, tak se na něj potom vždycky koukám pořád dokola :D
Začala jsem si taky háčkovat rukavice.. Protože jsem na oblečení strašně náročná a nikde neseženu to, co bych chtěla.. Asi mam nějaký divný představy a přání, co se oblečení a doplňků týče..
A v sobotu..
Byla jsem nadšená, že jsem po dvou dnech, co ten Vinted mám, prodala první věc :3 :D
A taky jsem byla nadšená z toho, že mi kamarádka už asi po desáté trpělivě pomáhá hledat jeden most.. Jsem mostofyl, nebo co? Pořád hledám nějaký mosty.. Nejsem si jistá, co na tom jako vidim :D
Taky jsem hledala mámě fotky z tanečních.. Takže jsem projela všechny starý fotky, který v tom foťáku mam.. A při prohlížení těch z tanečních mi došlo, že jsem vlastně úplně zapomněla na "tu věc s věnečkovym klukem" :D A došlo mi, že o něm jsem vlastně nikdy nemluvila.. Možná proto, že taneční jsou zakázané téma.. To se někdy musí napravit..
Každopádně, dnešek byl moc fajn (kompenzuje se tim ten budoucí hroznej zítřek).. Takhle zmrzlý vlasy jsem ještě nikdy neměla.. A i přesto jsem se mu líbila.. Rebel :D
(Bože sklapni už s panikou a rebelstvím! -.-)
Geniální písnička
A tohle je obrázek roku (Už v lednu.. Jo..), neskutečně se mi to líbí :O :3
Je z Instagramu jedný holčiny.
Jana Brike
(Jsem nějak přehnaně aktivní)

Žádné komentáře:

Okomentovat