středa 27. ledna 2016

Šílená nálada a "stará Kája"

Pro začátek bych jen chtěla říct, že všechno co řeknete, může být použito proti vám..
No a pak bych taky chtěla říct, že jsem tohle psala na začátek každýho zápisu do každýho sešitu, kterej jsem dneska měla v ruce :D
Ne, nevim co to zas vymejšlim :D
Znáte takovou tu náladu, kdy..
přijdete domů a s radostí uděláte úkol na ten šílenej předmět, což je němina?
posloucháte naprosto jiný písničky, než kdykoli jindy?
písničky, které v duchu stále přezdíváte pozitivní hudba?
tancujete ("tancujete") na jakoukoli hudbu, kterou slyšíte a představujete si, že kdesi v dálce stojí zrovna ten konkrétní člověk a kouká vám do okna a vy chcete vypadat strašně hezky?
zpíváte všechny ty pofidérné písničky a neskutečně to prožíváte?
Ne? Tak vás nějak nechápu.. Já tohle dělám.. Už od rána :D
Kdosi mi dneska řekl, po té, co si všiml bílé mašličky v mých vlasech, že se nám zase vrací ta stará Kája (to jakože já) :D Nikdy mě nenapadlo, že jsem si dřív tolik něco dělala s vlasama.. A že když jsem přestala, mohl to někdo brát jako nějakou změnu.. Ale to že jsem přestala svý vlasy řešit a že jsem začala nosit neslušnější oblečení (podle mě prostě jo.. prostě černá, šedá.. krátký košilový šaty, že :D), je fakt..  Ale v podstatě jo, dřív jsem byla jiná.. Ale kdo ne?
Miluju dny, který jsou jednoduše skvělý.. A kdy vám náladu nikdo nedokáže zkazit.. Popravdě, trošinku přestávám věřit svému přesvědčení, že dva dobrý dny za sebou nikdy nebudou.. Že se to někde musí kompenzovat.. Dnešek byl třetí úžasnej den, takže fuck it! :D :3
A protože už se tři dny docela dost směju (sakra proč furt všichni řešej, že se směju, jsem snad nějakej mračoun? :D), zazněla dneska věta o staré Káje dvakrát..
Proč mi to přijde sladký?
Takovej narcis..
Muj jedinej problém je, že ve špatný náladě sem píšu jen útržky,který nikdo, mimo mě, nepochopí.. A nechci to vysvětlovat, protože jsou to věci, co mě buď štvou a nebo do nich nikomu zase tak moc neni, abych je dovysvětlila..
No a v dobrý náladě šílim a píšu blosti.. Který v podstatě taky nedávaj smysl nikomu jinýmu, mimo mě :D
Je to marný..
Možná, že kdybych to nepsala tolik jako deník, někdo by si to četl.. But who cares :D
Takže vám sem dám akorát jednu z oněch pofidérných písniček (neurážim je, jen jsou pro mě netypický) a asi to radši zabalim..

PS: Ten pocit, když se bojíte, že tři dny bez tý školy nevydržíte.. Jasně, "školy".. Všechny dneska prudim kecama o tom, že jsem ho zase viděláááááá :D (s tebou je to marný, holka)
PPS: Jo a další muj problém je, že jsem při takhle dobrejch náladách naprosto šílená a nevyzpytatelná :D
PPPS: Zamilovaný holky dělaj šílený věci.. Jak jsem kdysi prohlašovala..
PPPPS: A jo, měla jsem nějakou kreativnější chvilku a potřebu předělat to tu :D



Žádné komentáře:

Okomentovat