sobota 30. ledna 2016

Prostě obyčejnej hajzl..

Mam snad někde na čele nálepku "Pokusný králík, využijte jak je libo"?
Sakra už ho nechci v životě vidět.. To, že jsem se za celou noc stokrát vzbudila strachy a nervozitou a přemýšlela, co je teda špatně a co mu kdo řekl.. Jestli se někde dozvěděl něco o mojí orientaci či co.. To je takto jediný, co bych mu odpustila.. (Mimochodem ono to nebude tak horký, s těma holkama to bude složitější..)
Jenže on je to jen obyčejnej nadrženej hajzl! Už ho nechci ani vidět.. Kašlu na ty hezký tři dny, kdy jsem z něj tak šílela.. Kašlu na to všechno.. A neskutečně moc mě to štve..
Vyčítám si tu, že jsem asi divná nebo frigidní.. Nejsem si jistá, nevím co jsem.. Já už nevim absolutně nic.. A teprve teď absolutně ničemu nerozumim..
Vypadám já snad jako nějaká holka, se kterou se prostě kluci můžou rovnou vypat?
Do háje! To si musim na čelo nalepit "Jsem panna", abych pochopili, že takhle rychle to všechno nepujde?!
Nenávidim ho, hajzl jeden..
"Aspoň víme, co chceš.."
Ty kreténe, ty nemáš ani páru o tom, co chci.. Protože tohle nechci!
Proč kluci vypadaj jako slušňáci.. A pak to takhle celý poserou? Proč prostě? Proč nemůže všechno jít pomalejc? Proč se se mnou musej hned chtít vyspat?!
Já jsem panna ty kreténe!
Jasně, že to všechno neomlouvá.. Ale tak asi logicky se s někym hned nevyspim.. Sakra..
Nenávidim ho..
Připadám si špinavá.. Špatná.. A všechno mě bolí.. Uplně všechno..
Mimochodem, měla jsi pravdu.. Neni takovej slušňák, jak vypadá.. Nebo jak podle mě vypadá.. Já se v klukách prostě nevyznám..
Zas takovej výkřik do prázdna..


Žádné komentáře:

Okomentovat