pondělí 18. ledna 2016

Posedlost angličtinou?

Zapálila jsem si vonné svíčky, pustila písničky, okenní parapet vystlala dekou a polštáři, na stoleček tvořený dvěma německými slovníky postavila otevřenou jahodovou přesnídávku, zhasla.. A začala jsem psát..
Už si dva týdny nepíšu deník.. Většinou mám ve zvyku si to pak všechno, alespoň zkráceně, dopisovat.. Ale teď mě to prostě nebaví a nějak to dopisovat nehodlám..
Začala jsem si psát cosi jako anglickej deník.. Připadám si jako Charlie z The perks of being a wallflower.. Teď to čtu.. A připadám si jako on, když do toho deníku píšu věci a pak si je po sobě čtu.. Svým způsobem mě ovlivňuje jeho styl vypravování, popisování věcí.. Jeho angličtina.. A hrozně mě to baví, popisovat zdánlivě nezajímavé situace anglicky..
Celkově se mi teď zalíbila angličtina.. (A přiznejme si to.. Která z holek kdy neměla slabost pro našeho angličtináře, hm?) Angličtinář se mě zeptal, zda teď čtu jenom anglické knížky, zda ta angličtina na mě není moc těžká a popřál mi hezký den.. Cítila jsem se.. Ale do pekla, prostě jsem byla z našeho rozhovoru hrozně nadšená a asi jsem se zamilovala do angličtiny..

Nesnáším dny, kdy ráno přemýšlím, jestli má cenu do té školy vůbec chodit.. Kdy mám náladu na nic.. A kdy se mi pak během dne neskutečně zlepší, večer se cítím strašně hezky.. Těším se a doufám, že druhý den bude taky takový.. Ale problém je v tom, že jsem ještě dva po sobě jdoucí hezké dny nezažila..
Ráno bylo divný, pak se mi nálada zlepšila.. Vždycky pro všechno hledám důvod, nějaké vysvětlení, snažím se ve všem najít nějakou logiku..A stejně tak se snažím hledat důvody ve změnách mých nálad.. Nálada se mi zlepšuje ve chvíli, kdy můžu provokovat já určitou osobu.. Absolutně mi nezáleží na tom, že jí je to všechno jedno a že to nevidí jako provokaci a že ji to nezajímá.. Ale když ona provokuje mě, aniž by si to uvědomovala, ona to schválně nedělá.. Tak se mi nálada horší, protože mě to všechno štve.. 
Štve mě, že se někteří lidé nemůžou spolu normálně bavit, aniž by se každý druhý týden rozhádali..
Štve mě, že někteří lidé nedokážou žít spolu ani bez sebe..
Je to jako droga..
Všichni, kdo o tom vědí něco víc, vám říkají, ať se na to vykašlete..
Žití s ní vám neskutečně ubližuje..
Žití bez ní vám ubližuje ještě víc..
Pokaždé, když si s ní něco znovu začnete, je konec víc a víc bolestivější..
Ačkoli všechny přesvědčujete, že je to v pohodě, není..
(Je to jako odvykání kouření.. Cigarety je třeba něčím nahradit.. Ji taky.. Je potřeba najít jiné věci, které vám budou dělat radost.. spolehlivější věci..)
Nedokážete si sní nic znovu nezačínat v domnění, že tentokrát to bude jiné.. Lepší..
A štve mě, že nedokážu na všechno zapomínat a přestat o tom člověku přemýšlet.. Pořád..

Zdál se mi sen.. Jeden z těch, kdy se ráno probudíte, jste šťastní.. A pak vám pomalinku dochází, že to byl sen.. A začnete brečet..
Popravdě, nikdy se mi nezdálo tolik snů o onom člověku, dokud jsem se s ním bavila.. Možná jsem na něj tolik nemyslela.. Možná..
Zajímalo by mě, zda to mají ostatní stejně..

SHE... je ona osoba
HE... je partner oné osoby
ANN.. je má kamarádka
dejme tomu..
Past.. I dont know, one hour? I felt soooo much better! When me and Ann went to the eating room, I saw HER.. SHE was talking with somebody.. And I was just jumping and  doing some kind of my "happy dance" (:D) and it was it.. We went down.. I looked away, if is SHE going down too.. But SHE didn't, I didn't see HER.. Ann told me that HE looks just.. She said weird, that he doesn't look well.. And I really understood her.. I liked HIM last year, but now.. I don't like HIM, HE doesn't look good.. I hate HIM, actually.. One reason is that HE is dating with HER.. But I hate HIM because of everything, I just hate HIM.. And the worst thing about that is the fact, that HE loves HER more than himself.. SHE said me this.. I know it's truth.. But I hate HIM.. I think it's normal to hate boyfriend of girl, that I like so much.. 
But that's not the thing, that I wanted to say :D We went down and I told Ann, that it's true, That I hate HIM, that HE is horrible.. And I started to say just "Nenávidím HO, nenávidím HO, nenávidím HO...!"  I said it many times and then I saw HER.. SHE was behind us, SHE was going down too.. And we started laughing and I've hoped that SHE didn't hear us! It would be bad, SHE will kill me :D I told Ann "Stop talking, shut up! I'll kill you, shut up! :D" But I was happy, I was laughing and I didn't care about it so much in this moment..
We went into eating room and I told Ann that I hope SHE didn't hear it.. And that SHE douesn't know, what we are talking about.. And then I saw her behind me! I started laughing and I hope, that she really doesn't know, what we are talking about :D It was weird moment.. I was frightened by HER.. But I had really good mood, I was laughing more and.. That's it :D

Víte vy co, nikdo nesmí řešit mou ájinu.. Mě sice hrozně baví psát anglicky, ale nechci vědět chyby.. Kazí mi to tu radost.. Don't care it.. Je to jen cosi na způsob pofidérnýho denku..

1 komentář:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=649539541851404&set=pb.100003860922105.-2207520000.1453396220.&type=3&theater

    OdpovědětVymazat